Fandom

Ogame Wiki

Argo U4

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pełna nazwa Edytuj

Argonauci

Heraldyka i barwy sojuszu Edytuj

Godło: [1]
Flaga: [2]

Krótka charakterystyka Edytuj

Jeden z najstarszych nieprzerwanie istniejacych sojuszy Universum 4 z względnie niezmiennym stanem najaktywniejszych graczy. W swoim ustroju opiera się na wzorcach greckich polis z okresu Wielkiej Kolonizacji bazując na micie o Argonautach. Dość powszechną praktyką jest przyjmowanie imion związanych z mitologią grecką, a w szczególności z mitem o Argonautach i Złotym Runie. Członek-założyciel obozu znanego pod nazwą Alians Synergia.

Ustrój Edytuj

Demokracja autorytarna z dość silnym wpływem lidera na decyzje podejmowane w ramach sojuszu. Lider (Archont Eponym) może być jednak odwołany w walnym głosowaniu Agory na wniosek przynajmniej jednego z Archontów.
Organy konstytucyjne:
Archont Eponym, Eponym Neos, Geruzja, Areopag, Agora.
Archonci funkcyjni (ministrowie):
Polemarcha, Strateg, Kwestor.

Historia Edytuj

Założony 03-03-2005 roku universalnego przez Jazona celem przeciwstawienia się agresji ze strony sojuszu VlRUS (nie mylić z VIRUSem) znanym później jako NOT4YOUM (nie mylić z NOT4U).

Po połączeniu universum i przenosinach na universum 1 w Argo pozostało 3 graczy: Jazon, Yutek i Odyseusz. Dnia 11.04.2012 Argo zostało rozwiązane na rzecz rozrostu zaprzyjaźnionego sojuszu Dominion z universum 4, który na universum 1 został reaktywowany.

Gracze Edytuj

Wojny Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki