Fandom

Ogame Wiki

Dominion U16

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Dominionforumlogo21ny.jpg

Początek Edytuj

Bezpośrednia przyczyną założenia Dominion na u16 był bug z klonowaniem flot na uni4.

Podczas wojny z Not4U zaplanowaliśmy akcję na lidera uni - Gwinciora. Flota magmax'a Dominion została wystawiona na przynęte. Dobijali focus i q8w8e8 FWS. Bitwy się odbyły, nasze wielotygodniowe przygotowania przyniosły skutek. Wg RW flota gwinciora została unicestwiona. Okazało się że jednak nie - zadziałał bug - jego flota sklonowała się 3 razy w ciągu kilku godzin. Gwincior i Not4U ogłosili swoje zwycięstwo. Administracja ogame łaskawie zaproponowała zwrot jednej floty.

bug uni4, walka

Po kilku dniach członkowie Dominion - weszli na nowe uni. Niecheli grać na uni gdzie są takie "przypadki", a wrogowie za swój sukces uważają wykorzystanie bugów. W miarę rozkwitu uniwersum Dominion stabilizowało swoją pozycję aż po kilku miesiącach osiągneło pozycję lidera. Aktualnie sojusz stracił pozycję lidera u16 na rzecz F.G.

Sklad Dominion w początkowym stadium gry Edytuj

  • Ezekiel Jem Hadar
  • cooperative Vorta
  • Klorel Vorta (apophis)
  • Ash Radler Vorta (gero)
  • superskunk Founder (wally)
  • Grichaczu Jem Hadar
  • Old Keg Vorta
  • Cortez Jem Hadar
  • BuA Nowy
  • Kira Nerys Vorta (Fox)
  • Black Vorta
  • Nathanael Vorta
  • DreamCatcher Vorta (maciekgumas)
  • Hytrus Human
  • krop3k Jem Hadar
  • Lisciasty Vorta
  • GuMoWy Vorta
  • magmax Vorta
  • ownish Jem Hadar
  • sungal Vorta
  • mln81 Vorta
  • marcin312_18 Vorta
  • Lee Adama Założyciel (martini)
  • Gibon Vorta
  • Maxeem Founder
  • KrisHary Vorta (hary)
  • pyszczq Vorta
  • mikus2 Jem Hadar

Sojusz wystartował dobrze - już na początku byl jednym z najlepiej zorganizowanych sojuszy. Na uni królował Shen z kilkusobowym sojuszem. Mieli wojnę z połową uni. Ich przeciwnicy organizowali jakiś krucjaty przeciwko nim w czasie którym Dominion stało z boku. Szefem był Lee Adama. Niestety pozostali Funderzy z uni4 wrócili na poprzednie uni. To samo tyczyło się większości pozostałych graczy...

Ekipa sie wykruszała. Odszedł również Lee Adama/martini.

Zarządzanie sojuszu powierzył magmax'owi. W radzie byli jeszcze sungal i marcin312.

Skład aktualny sojuszu Dominion Edytuj

Rasy w Dominion Edytuj

Poczatek końca Uni 16

był poczatkiem niekosekwentnej gry niektórych członków sojuszu jak i całego uniwersum.

Ludzie włączali uropy. początkowo chwilowe, później dłuższe, aż w końcu przestawali grać całkowicie.

Ostatnimi wiernymi ideałom Dominion zostali (do 2014 roku są w sojuszu, który osiadł na uni 67), na którego zaglądam już tylko ja, rider.

  • rider
  • misiuhhh
  • proxim

Niestety reszta naszych sojuszników odeszła w niepamięć/ albo pamięć ale niestety nie przeniosła kont dla pamięci i potomności.

Dzisaj moją, ridera, wielką chęcią i zamiarem jest stowarzyszyc jak największą ilość graczy Dominon abyśmy mogli nadal utrzymywać nasze przyjażnie. Wkońcu jedną z naszych Dominionskich przykazań była przyjaźń ;).

Prosze każdego kto tu zajży z Dominioskich powodów o uaktualnianie wedle swojej wiedzy w odpowiednich działach i kontakt na gg, 48752943 - czasami mam on

gram on

Linki Zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki