Fandom

Ogame Wiki

Działo Gaussa

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Obrona
Działo Gaussa
http://80.237.203.201/download/use/evolution/gebaeude/404.gif
Koszty
Metal: 20.000
Kryształ: 15.000
Deuter: 2.000
Dane szczegółowe
Punkty strukturalne: 35.000
Siła powłoki: 200
Siła ataku: 1100
Wymagania
Technologia energetyczna(Poziom 6)
Stocznia(Poziom 6)
Technologia bojowa(Poziom 3)
Technologia ochronna(Poziom 1)

Broń na naboje wydała się przez długi czas (kiedy zaczęto stosować technologie fuzyjną, rozwijano nadprzestrzenne napędy i coraz lepsze opancerzenie) przestarzała. Jednak w pewnym momencie technologia, która ją wyparła, pomogła jej wrócić na pole walki. Zasada działania działa Gaussa była właściwie znana już na Ziemi w XX i XXI wieku i wykorzystywana w akceleratorach cząstkowych. Działo Gaussa jest właściwie niczym innym jak wyraźnie większa wersją tamtych urządzeń. Kilku tonowe naboje zostają przyspieszone w polu magnetycznym przy wykorzystaniu znacznych ilości energii. Przy wylocie z lufy ich pęd jest na tyle wielki, ze siła odrzutu powoduje wstrząsy na planecie. Znane dotąd opancerzenia i tarcze nie potrafią stawiać wystarczającego oporu tej potężnej sile przebicia, zatem nierzadko zdarza się, że cel zostanie po prostu przebity na wylot. System obronny dezaktywuje się po jego znacznym uszkodzeniu. Po bitwie szanse wynoszą do 70%, że uszkodzone urządzenie będzie można znowu doprowadzić do użytku.

Właściwości i zastosowania Edytuj

Jest to najlepsze rozwiązanie jeśli chcemy szybko mieć silną obronę. Choć teoretycznie najsilniejsze w stosunku do ceny są lekkie działa, Gaussy to idealny wybór jeśli chcemy się dobrze zabezpieczyć przed atakami takich statków, jak Krążowniki, Okręty wojenne, Bombowce lub Niszczyciele. Należy jadnak pamiętać, żeby posiadać ich odpowiednio dużo, jeśli przeciwnik może wystawić do ataku kilkakrotnie wiecej ww. statków lub użyje Gwiazd Śmierci, będzie miał dużą szansę na niższe straty w ataku, niżby się mogło wydawać. Działa Gaussa potrzebują osłony przed statkami wroga, inaczej przeciwnik szybko będzie je niszczyć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki