FANDOM

Sojusz FM powstał w dniu 2005-07-02 ok godziny 21:11:20 łącząc 3 sojusze: DooM Lords Rebelie Na potrzeby sojuszu gracz o xywie paragraf22 wymyślił następującą opowiastke ;) :

Przed laty, z otchłani Nicości powstały Galaktyki, Planety - a na nich rasy istot walczące między sobą o przetrwanie. Lecz nadszedł dzień, gdy konkurujące Sojusze planet, widząc swoją szanse na istnienie w Kosmosie tylko, w zorganizowanym oporze wobec dzikich hord najeźdźców, zebrały swoje starszyzny i wspólnie postanowiły powołać Federację Międzygalaktyczną. I od tej pory ludy DooM, Lords i Rebelie, poprzez współprace handlową i militarną osiągnęły wysoki poziom cywilizacji. I stawią opór każdemu, kto odważy się naruszyć stworzony porządek. Razem, ramię w ramię, w imię honoru i obowiązku obrony swoich ojczystych planet, zaleją wrogów siła gwiezdnych flot...

W początkowej fazie istnienia sojusz miał pod swoją opieką 52 graczy. Rada sojuszu jednak postanowiła go zreformować w wyniku czego zredukowano liczbe graczy do lczby nie przekraczającej 30 osób. Powodami reformy była wojna ETREA + VM + VM.A vs. FM + FM2 + CCCP_RoA (wypowiedziana przez ETRE w dniu 30.11.2005 )w trakcie której okazało sie że część członków ma gdzieś co sie dzieje z sojem.

Sojusz posiada również rozległe forum które służy mu również pod względem towarzyskim. Największym spamerem na tym forum jest gracz o xywie Psud

FM prowadziło następujące wojny:

Warka+SGF+FM+GHAD VS. RS (02.09.2005)-zakończona niewiadomo jak bo RS sie rozwiązało

WATAHA. vs FM + FM2 + FMcadets (29.09.2005)- zakończona remisem

ETREA + VM + VM.A vs. FM + FM2 + CCCP_RoA (30.11.2005)- zakończona remisem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki