Fandom

Ogame Wiki

Fleet save

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

FS, a właściwie Fleet Save, czyli z angielskiego "zabezpieczanie floty" to technika pozwalająca nam na utrzymanie stałego poziomu punktów floty. Polega ona na wysyłaniu floty w celu uniemożliwienia zaatakowania jej przez postronnych.

Rodzaje Fleet SaveEdytuj

Dla graczy nie posiadających księżycaEdytuj

Brak księżyca jest dość klopotliwy, dlatego warto na początku gry postarać się o próby moonowe. Twórcy gry w trosce o graczy, którzy podejmują się tej próby stworzyli w wersji Ugamela specjalne przeznaczone do tego zadania jednostki - Statki flagowe. Dzięki ich szybkości próby moonowe stają się łatwiejsze w wykonaniu. W przypadku braku księżyca zbieramy całą flotę i wysyłamy ją z misją "Stacjonuj" na dowolną swoją kolonię, obniżając odpowiednio prędkość lotu floty, po czym zawracamy ją przed dolotem, jeśli ktoś nas atakuje (czyt. namierzył z falangi księżycowej). Jeżeli nikt nas nie atakuje, możemy śmiało pozwolić jej dolecieć, po czym z powrotem wysłać ją na planetę matkę. Jest to jedyny bezpieczny sposób niewymagający księżyca.

Dla graczy posiadających 1 księżycEdytuj

Istnieją trzy sposoby:

  • Sposób pierwszy jest to po prostu wysłanie floty z księżyca na PZ z misją "zbieraj", tak wysłana flota jest niewidoczna dla obcych falang (ale i tak jest możliwe wyliczenie floty wracającej z pz'ta przez dobrego gracza)
  • Sposób drugi wymaga kolegi, który ma was w buddyliscie, dzięki czemu możecie wysłać flotę z moona na jego moona z misją zatrzymaj na 0 godzin wtedy flota niewykrywalnie i bezpiecznie dolatuje do jego moona, odbija sie i wraca z powrotem na miejsce startu. (tak samo do wyliczenia jak z pza)
  • Sposób trzeci i chyba najprostszy: atakujesz z księżyca idlera, nie do wykrycia przez falangę (chyba, że ktoś pokusi się o skan atakowanego idlera, wtedy dobry gracz może również poradzić sobie z kontrą). Inną wersją tego sposobu jest atakowanie księżyca idlera. Prawdopodobieństwoi wykrycia takie samo, jak w pierwszych dwóch sposobach. Warto przed właściwą flotą wysłać w kilkuminutowych odstępach po kilka recyklerów na to samo PZ z misją "Zbieraj", a dopiero po tych kilku falach recków na PZ powinna dotrzeć cała nasza flota.

Dla graczy posiadających 2 i więcej księżycówEdytuj

Sposobem jest po prostu przesyłanie floty pomiędzy tymi księżycami z dowolnymi misjami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki