Fandom

Ogame Wiki

GPr U16

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

http://img159.imageshack.us/img159/1152/agpr4bn.jpg

Galactic Praetorians to sojusz z długą tradycją i po wielu przejściach. Sojusz raczej działający dyplomatycznie niż wojennie. Członkowie w razie potrzeby pomagają sobie nawzajem flotą i surowcami.

zeszok - założyciel sojuszu. dysponował największą flotą z której robił dobry użytek. świadczą o tym tytany które w tym czasie trafiał ([1][2][3]) ale pewnego dnia, kiedy kończyła się umowa zeszoka z TPSA, odłączyli neostradę o 9 godzin wcześniej niż przewidywała umowa... co się później stało widać tutaj: [4] i tak zakończyła się przygoda zeszoka z OGame... jego konto przejął Peki2 i w krótce potem zdradził sojusz opuszczając go...
RoMaN16 - drugi z założycieli GPr. Zainwestował raczej w EKO niż flotę, więc jego klęski wojenne nie odbiły się na statystykach jak w przypadku zeszoka. Gra do teraz, ale ostatnio został ukarany bananem z kasacją, więc możliwe że już więcej go nie ujżymy online.
HaMMeR - największy złomiarz sojuszu. Złomował częściej, ale mniejsze stawki niż zeszok. odszedł z sojuszu prawie równocześnie z Pekim, ale podał jasne powody dla których opuszcza sojusz i wszyscy potwierdzą, że jego odejście było słuszne i uzasadnione, nie tak jak w przypadku Pekiego.

Tak sojusz pozbył się 2 najlepszych kont i znacznie spadł w statystykach. Po wielu próbach odbudowy sojusz z powrotem wspiął się do top20 sojuszy, ale po ostatniej serii bananów za wielokrotne dzielenie kont sojusz spadł aż na ok 60 pozycję. Obecnie sojuszowi grozi rozwiązanie w trybie natychmiastowym, chyba że dyplomata sojuszu wraz z resztą zbananowanych chłopaków wyperswadują u SGO zdjęcie blokady, czego wszyscy szczerze im życzymy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki