Fandom

Ogame Wiki

HoA

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Hoa.jpg

Horsemen of Apocalypse Edytuj

Jeden z najlepszych sojuszy. Miałem okazję i wielką przyjemność w nim być. Nie spotkałem się z taką zyczliwością. Ale mniejsza o tym.Sojusz o finalnej nazwie Horsemen of Apocalypse tag HoA przeżył wiele ciężkich chwil.

Historia Sojuszu Edytuj

Początki sojuszu zaczynały sie w zeszłym roku wtedy to nosił nazwę _IP_ Imperium Pytonga i nie był jednym z najlepszych sojuszy, chodź top 40 to już coś. Potem bo burzliwym określe i problemach z kontem władczyni sojuszu (usunięciem go), trzeba było myśleć trzeźwo. Nie mogliśmy dopuścić do rozłamu całego sojuszu. W końcu dzięki Kaem'owi Zed, DriVer'owi, Alex'owi Coll, i innym sojusz przerodził się PTG Zakon Pytonga. Niestety sielanka nie potrwała długo. Na przełomie 2005/2006 roku, w sojuszu podczas konfilktu, przez fuzję doszło do rozłamu. Powstały dwa odzielne ówczesny HoA oraz _TiP_.

Również pod koniec 2005 r. dzieki paru osobą z sojuszu postanowiono powołać do życia akademie. Nie było sensu aby ktoś, zakładał ją od nowa. Jest dużo sojuszy, które po zagwarantowaniu pomocy mogą przejść na strone sojuszu matki i stać się ich akademią. Trafiliśmy na taki sojusz. Udało się, w nowym roku na mocy również mojej władzy w sojuszu, nadałem (z czego jestem dumny) prawa akademi, która dzięki nim stała się oficjalną akademią Jeźdźców Apokalipsy.

Dzięki zgraniu sojusu mogliśmy stwarzać kolejne reformy wewnątrz niego, ponieważ sojusz nie jest dla graczy, lecz gracze dla niego, a wszystko co związane z tą grą traktujemy na stopie zabawy niż przejmowanią się czymś.

Podziękowania od DriVer'a Edytuj

Z tego miejsca chciałbym pozdrowić cały sojusz HoA oraz aHoA (akademie), a w szczegolności
Kanę
Alexa
Kaema
Hakana
Lilith Vel
Jedaja
i innych

byliście i będziecie jako coprawda wirtualna, ale jak rodzina.. dziekuje wam za pomoc ciężkich sytuacjach a w szczególności jednej osobie.. :)

z aki
Maf (nie gra już, zasłużyłaś na prawdziwy pokłon za utrzymywanie akademi dziękuję w swoim imieniu)
Cypisa
Paola
Mikiego (za podzielonego :P )
i innych

Pozatym chciałbym podziękować za współprace takim graczą z uni 8 jak

Lordowi Szpiegowi z KILL a teraz KONIEC
Darpo z PRYKOZJI
Wandalkowi z KONIEC(od niedawna ale super się z tobą rozmawia graty za te tytany )
Negaronowi z KILL
i wielu innym którzy ze mną rozmawiali.
Dziękuję wam .... pozdrawiam DriVer

Więcej w Fandom

Losowa wiki