Fandom

Ogame Wiki

Inter

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sojusz badawczy na pierwszym uniwersum Edytuj

Instytut Nauki i Technologii Eksploracyjno Rozwojowej : INTER Historie tworzy wojna, przyszłość - nauka

Federacja INTER została powołana w celu badania optymalnych ścieżek rozwoju młodych cywilizacji oraz możliwości pokojowej eksploracji i eksploatacji przestrzeni kosmicznej. Zasadą działania sojuszu jest nieograniczona partykularnymi interesami członków wspólnoty wymiana wiedzy i doświadczeń z zakresu ekonomii, metodologii badań naukowych, strategii dyplomatycznych oraz taktyk militarnych. Zachowując neutralne status quo względem innych ras i organizacji zamieszkujących nasz wszechświat, jednocześnie zastrzegając sobie prawo do zbrojnej obrony suwerenności członków, sojusz ma stać się inkubatorem stabilnego wzrostu stymulowanego pokojowym klimatem i kolektywnym wsparciem. Do członkostwa w sojuszu zaprasza się każdego, kto akceptując powyższe idee pragnie czerpać ze źródła wspólnej wiedzy, jednocześnie zasilając je własnymi doświadczeniami.

Sojusz otwarty jest na przyjmowanie podań nawet od słabszych graczy którzy wolą zająć się rozwojem badań i wydobycia surowców, niż cięzkimi krwawymi wojnami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki