Fandom

Ogame Wiki

Jak budowac obrone

418stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Jakie obrony się buduje?? Edytuj

Obrona przeciw sondom - jest min. 1 szt jakiegoś działa i parę przeciwrakiet, które uniemożliwiają grabież z planety za pomocą sond.

Obrona antyfarmerska - jest to obrona w której wchodzi 200-300 wyrzutni rakiet(lub lekkich laserów),około 10 dział gaussa i min 5 wyrzutni plazm oraz min. 10 przeciwrakiet. To wszystko jest po to aby można trzymać na planecie po 100-200k surki i żeby komuś się nie opłacał atak żeby ograbić z niej surowce.

Obrona dla graczy niemających czasu na gre - tutaj obrona nie jest tak sprecyzowana jak w poprzednich typach. Jej wielkośc zależy od sąsiadów jakich się posiada i jakie ilości surowców się na nich trzyma. Zreguły to od 5-20k wr lub ll i trochę silniejszych budynków obronnych takich jak gaussy i plazmy do których powinno być tyle samo jonów oraz duża ilość przeciwrakiet(min. 60). Warto ją budować aby zsyłać surowce ze wszystkich planet na nią i jakąś drobną flotę. Często buduje się taką obronę aby zbudować wystarczającą ilość satelit do zrobienia grawitonów.

Budowa dużej obrony Edytuj

Przed jej budową należy znać jej:

Zastosowanie:

- do zsyłania surowców warto wybrać planetę przy której jest najwięcej naszych planet. Ułatwi to transporto pomiędzy nimi i w razie jakby czegoś brakowało na jednej z tych kolonii można by dosłać to z naszego bunkra.

- do budowy grawitonów najlepiej wybrać jakąś spokojną okolicę z dala od wrogów np. 6 galaktyka

Okolicę:

- sprawdzić floty w okolicy żeby po wybudowaniu obrony nie spotkała nas nie miła niespodzianka

- sprawdzić ile jest planet wrogów z których mogłyby polecieć rakiety do zniszczenia naszej obrony

Więcej w Fandom

Losowa wiki