Fandom

Ogame Wiki

KML

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

KML (Kraina Mrocznych Lordów)- sojusz universum 23, cechuje się nickami graczy-wiekszość rozpoczyna tytuł "Lord" np. Lord Michał itd. Większość graczy z tego sojuszu pochodzi z okolic Żuław.

Stopnie:

szeregowy od 1-100 sith od 100-250 mroczny jedi od 250-1500 wtajemniczony mroczny jedi od 1500 - 4000 mistrz mrocznych jedi od 4000 - 5500 uczeń lorda od 5500 - 6000 lord mocznych jedi od 6000-9000 mistrz mocy od 9000-.....................

Zawody:

Łowca Nagród Łowca Nagród to wojownik wykonujący zadania na zlecenie oczywiście za surowce.

Przemytnik Przemytnik jest równie mocnym wojownikiem jak Łowca Nagród jednak jego zadaniem jest zapoznianie sie z graczem i pzeciągnięcie go na naszą strone(do sojuszu).

Zwiadowca Zwiadowca to żołnierz federacji jest świetnym szpiegiem dzięki niemu mozna sie dużo dowiedzieć o przeciwniku.Za darmo lub za ustaloną cene może znaleźć cel godny zainteresowania.

Dyplomata Dyplomata jest to człowiek który rozwiązuje problemy wojenne naszego sojuszu na drodze negocjacji - bez konfliktowo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki