Fandom

Ogame Wiki

Krążownik

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Krążownik (KR, Krążek, Kremówka)
206.gif
Koszty
Metal: 20.000
Kryształ: 7.000
Deuter: 2.000
Dane szczegółowe
Punkty strukturalne: 27.000
Siła powłoki: 50
Siła ataku: 400
Ładowność: 800 jedn.
Prędkość podstawowa: 15.000
Zużycie paliwa (deuteru): 300
Wymagania
Stocznia(Poziom 5)
Napęd impulsowy(Poziom 4)
Technologia jonowa(Poziom 2)
Szybkie działa
Na Satelita słoneczny - 5
Na Sonda szpiegowska - 5
Na Lekki myśliwiec - 6
Na Wyrzutnia rakiet - 10
Od Gwiazda Śmierci - 33

Wraz z dalszym rozwojem ciężkich laserów i dział jonowych myśliwce coraz częściej znajdowały się w opresji. Mimo wielu modyfikacji siły bojowe i opancerzenie nie mogły zostać w nich na tyle ulepszone, aby mogły się bronić wystarczająco skutecznie. Dlatego zdecydowano się skonstruować zupełnie nową klasę statków kosmicznych, która łączy w sobie lepsze opancerzenie i lepsze zdolności bojowe. Tak narodziły się krążowniki. Krążownik jest prawie trzy razy lepiej opancerzony niż ciężki myśliwiec i dysponuje ponad dwa razy większą siłą ognia. W dodatku jest bardzo szybki. Do pośrednich walk obronnych nie ma już lepszej broni. Krążowniki panowały niepodzielnie we wszechświecie przez prawie sto lat. Wraz z pojawieniem się Dział Gaussa i Wyrzutni plazmy skończyła się ich hegemonia. Jednak jeszcze i dziś są chętnie stosowane przeciw Lekkim myśliwcom.

Krążownik posiada szybkie działa przeciw wyrzutniom rakiet (10) i przeciw lekkim myśliwcom (6), tzn. za jednym strzałem krążownik może zniszczyć więcej wyrzutni rakiet albo lekkich myśliwców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki