FANDOM

Misje flot to rozkazy możliwe do wydania startującym flotom w celu określenia co zrobią po dotarciu do celu. W OGame możliwe są następujące misje:

  • Transportuj - misja możliwa na każdą skolonizowaną planetę bądź księżyc na pozycjach 1-15. Flota dostarcza surowce i powraca do punktu którego wystartowała.
  • Stacjonuj - misja możliwa na każdy księżyc bądź planetę należącą do właściciela floty. Flota dociera do celu i pozostaje na jego orbicie. W przypadku zawrócenia nie jest widoczna na falandze czujników.
  • Napadaj - misja możliwa na każdy księżyc lub planetę należącą do gracza innego niż właściciel floty. Flota po dotarciu do celu wywołuje bitwę z siłami obrońcy, następnie ocalałe statki powracają do punktu startu, w przypadku zwycięstwa transportując zagrabione surowce.
  • Szpieguj - misja możliwa na każdy księżyc lub planetę należącą do gracza innego niż właściciel floty, dostępna tylko dla flot w skład których wchodzą sondy szpiegowskie. Po dotarciu do celu flota przesyła raport szpiegowski i powraca do punktu startu.
  • Kolonizuj - misja możliwa na nieskolonizowane miejsca w układach od 1 do 15, dostępna dla flot w skład których wchodzą Statek kolonizacyjny. Po dotarciu do celu: jeżeli miejsce nadal jest puste, kolonizator zostaje zniszczony, powstaje nowa kolonia a reszta floty wraca do startu, jeżeli miejsce jest zajęte lub gracz ma już 9 planet flota powraca do punktu startu
  • Ekspedycja - misja możliwa do wykonania na 16 pozycję w układzie, wymagająca zbadania specjalnej technologii. Flota zatrzymuje się na tej pozycji na określony przy wysyłaniu czas, następnie ocalałe statki powracają.
  • Zatrzymaj - misja dostępna na planety i księżyce innych graczy w sojuszu lub BuddyLiście z właścicielem floty, popularnie nazywana "podstawką". Flota po dotarciu do celu pozostaje tam przez określony czas, biorąc udział w bitwach jako obrońca celu, następnie ocalałe statki wracają.
  • Atak związku - misja związana z ACS
  • Niszcz - misja możliwa na księżyc nie należący do właściciela floty, dostępna dla flot zawierających . Flota po dotarciu na księżyc stacza normalną bitwę z siłami obrońcy, następnie jeżeli pozostanie choć jedna Gwiazda próbuje ona zniszczyć księżyc.
  • Zbieraj - misja dostępna dla flot zawierających Recyklery, możliwa na Pole zniszczeń. Po dotarciu zostaje policzona całkowita ładowność wszystkich recyklerów i złom zostaje zebrany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki