Fandom

Ogame Wiki

N00b

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

NooB - Słaby gracz. Bardzo słaby gracz. Naprawdę słaby gracz. Najczęściej początkujący. Gdy nie trafia do TOPu na danym uni czeka na nowe Uniwersa przez co one są przepełnione i po miesiącu n00bki przenoszą się na nowo stworzone uniwersum. Proces ten trwa niezmiernie długo i jest to dosyć denerwujące dla doświadczonych graczy.N00b to fonetyczny anglojęzyczny zapis słowa Newbie czyli początkujący Słowo to ma tak skomplikowane pochodzenie (pochodzi ze skrótów używanych przez graczy wszelakich MMO), że odkrycie jego korzeni graniczy z cudem.

Ponadto jak wiadomo każdy dobry n00b cechuje się tym, że przyjmuje taktykę gry JAKKOLWIEK INNĄ niż gracz, który go n00bem nazywa  Nooby dzielą się na:

  1. Złomiarzy
  2. Nowych n00bów
  3. Starych n00bów, co n00bami byli, są i będą.

Ponadto nooby znane są z tego, że gdy tylko dadzą się zezłomować [co zdarza się nader często] natychmiast częstują agresora wiązką bluzgów, po czym kulturalnie kończą grę myśląc, że na nowym universum będą top100 Oprócz tego "N00oby" na forum OGame wykazują się: niewiedzą, Bezsensowymi pytaniami [...] A odpowiedź na takie pytanie można znaleźć w ciągu 2 do 5 minut na forum. Dodatkowo noby nigdy nie przyznają się do czitowania ale nawet będą wyzywać słabszych i mocnych .Jeśli silniejszy sie wkurzy i może zaatakować i to zrobi dzie je sie tak jak powyżej.

NOOBY NIGDY NIE SŁYSZAŁY O ORTOGRAFII (przykład ode mnie) ,,ty skórwysy*** jesteś chyba krulem cziteruf i zasranym botem rzal mi cię" -typowa wypowiedź farmionego NOoba

Więcej w Fandom

Losowa wiki