Fandom

Ogame Wiki

Narzędzia

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Symulatory Edytuj

Symulator to program pozwalający okreslić wynik bitwy przed starciem poprzez symulacje samej walki. W informacjach podaje się takie wiadomości jak technologie oraz cała obrone oraz flote przeciwnika. Potem wpisuje się flotę którą zamierzamy wysłać oraz swoje technologie a program poda nam prawdopodobny wynik starcia.

SpeedSim Edytuj

SpeedSim to z najpopularniejszych programów do przeprowadzania symulacji walk, posiada obszerne możliwośći oto klika z nich: - pełna symulacja ataku: straty obrońcy i agresora, potrzebne paliwo, czas lotu floty, rabunek, odpadki, szanse na księżyc itd. - potrafi przeprowadzić symulację ataku falowego - wczytywanie raportów szpiegowskich (nie trzeba wpisywać danych) - prezentacja bilansu strat/zysków po ataku - obsługa skinów dzięki czemu program staje się lepszy dla oka.

Strona domowa: SpeedSim

DragoSim Edytuj

Symulator bardzo podobny do SpeedSim'a lecz dostępny on-line. Jest on bardzo przydatny gdy łączysz się z OGame poza domem i nie musisz nic ninstalować. Wszystko co musisz zrobić to wpisac technologie, floty oraz obrone. Czasami wynik bitwy pokazany przez SpeedSim'a oraz DragoSim'a nieco się rózni więc w niektórych przypadkach warto użyć obu.

Strona domowa: DragoSim

RakSim Edytuj

Narzędzie pozwalające przewidzieć skutki ataku rakietami międzyplanetarnymi. Działa bardzo podobnie do symulatorów bitew - użytkownik wprowadza dane o technologiach obu graczy, obronie przeciwnika, ilości rakiet międzyplanetarnych oraz przeciwrakiet a symulator oblicza ilość zniszczonej obrony. Dodatkowo program oblicza ilość rakiet międzyplanetarnych potrzebnych do całkowitego zniszczenia obrony przeciwnika. RakSim jest dostępny w dwóch wersjach: on-line oraz jako program do zainstalowania na komputerze użytkownika.

Strona domowa: RakSim

Więcej w Fandom

Losowa wiki