Fandom

Ogame Wiki

Nebulous

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Cześć. Jestem jednym z 12 Chińczyków. Mam na imie %@&$Q@$, a w grze razem z braćmi mam nick Nebulous. Od dość dłuższego czasu gram na Tym Universum. Nie lubie innych sojuszy, chodź jak bym miał wybierac poszedł bym do .Oni. . Mam 11 i jestem dzieckiem neostrady.

P.S Dziękuje tłumaczowi !)%#!I za pomoc w przetłumaczeniu tekstu na język polski.

Pozdrawiam Nebu

Komentarze na temat gracza:

Wersja by PiVi: A tak naprawde.... jestem malym biednym zakompleksionym 11-letnim misiem ktory nigdy nawet nie byl w top1000- o top100 czy 10 nawet nie wspominajac. Zatem wzorem swoich rodzicow.. i ich rodzicow... znalazlem swoich zydow.. i masonow ktorzy sa temu wszystkiemu winni. Bo to przeciez nie moja wina ze jestem nobkiem !

To wina takich jak Nebulous.. ktorzy potrafia grac i osiagaja wyniki. Gdyby ich nie bylo moglbym byc kims! Z racji tego wiec ze sa ode mnie lepsi postanowilem ich osmieszyc, oczernic, zbluzgac stad ow powyzszy text. Zatem zrobilem swoje zdjecie.. umiescilem ponizej.. wymyslilem ze to Nebulous... nazwalem go dzieckiem neostrady... i spokojnie wracam do swojego getta z ktorego sam nigdy pewnie sie nie uwolnie.... Szara.. bezwolna..masa.

http://www.republika.pl/osp_w_sinolece/galeria/mlodzierzowka/grubas_m.jpg

Wersja by Thraw:

Zadziwajace jest dla mnie, że tych 12 chińczyków ze zostało jeszcze aresztowanych przez policje chińskiej repubiki ludowej, za indywidualność oraz za nie stworzenie na Ogame sojuszu CRL [chińska republika ludowa] i nie poprowadzenie jej ku chwale. Być może współdziałą on z tajwanem który wspiera do tajnie za pomocą komputerów "made in Tajwan" lecz tak naprawde przywożonych z USA który wspiera Tajwan

Więcej w Fandom

Losowa wiki