Fandom

Ogame Wiki

Odyseusz

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Styczność z Ogame Edytuj

Kwiecień 2005 rok.

Historia nick'ów Edytuj

  • Damiano
  • Odyseusz
  • Jayne Cobb

Sojusze Edytuj

Moja Historia Edytuj

Jak wspomniałem wyżej, moja przygoda z Ogame zaczęła się gdzieś w kwietniu 2005r. Jako świeży gracz nie miałem zbytnio doświadczenia w tej grze. Gnębiony przez DakKona z sojuszu FWS (Frakcja Wojowników Słońca), postanowiłem, że bliżej zapoznam się z grą i spróbuję się wykazać. Na początku próbowałem dostać się do sojuszu Viktory, jednak po odrzuceniu szukałem dalej. Złożyłem podanie do Hattrick dowodzonego wtedy bodajże przez RemigSa, gdzie zostałem przyjęty. Powoli opanowywałem to co się dzieje na u4. Dowiedziałem się, że Hattrick jest po stronie obozu Federacji i od dawna obie frakcje (Koalicja i Federacja) ze sobą rywalizują. Hattrick po jakimś czasie przeprowadził fuzję z sojuszem NATO, po której powstał NaTTrick oraz podległy mu Hattrick. Co jakiś czas odbywały się zgromadzenia przedstawicieli sojuszy obozu Federacji, gdzie przy jednym z nich miałem możliwość uczestniczenia. Jednak polityka ugrupowania nie bardzo mi się spodobała, więc po jakimś czasie odszedłem z Hattrick'a, a tym samym z Federacji.

Miałem wtedy usunąć konto (już była włączona kasacja), gdy dostałem zaproszenie od Jazona z Argo do wspólnej wyprawy. Po zastanowieniu dołączyłem do Argo i to była moja najlepsza decyzja jaką podjąłem. Argo wtedy liczyło niewielu członków i prowadziło wojnę z Jozkiem z NOT4YOUM, a pózniej NOT4A.

Chciałem jeszcze bardziej przystosować się do klimatu panującego w Argo, więc wybrałem sobie mitologiczne imię i nie było to imię Argonauty. Przybrałem imię Odyseusz, z jednego powodu. Otóz, mając sojusz dalej czułem, że musze także myśleć o sobie i swojej osobistej wyprawie na u4. Jak wiadomo, Odyseusz przez 10 długich lat wracał do swojej ukochanej Itaki. Dlatego pomyślałem czemu by nie podróżować razem z Jazonem na Argo, gdzie miałem swój drugi dom.

Sojusz powoli się rozrastał i liczebność Argonautów przekraczała 70 osób. Padła wtedy decyzja o założeniu szkółki. Jednak zamiast robić drugi podlegający sojusz od podstaw, wzięliśmy pod opiekę trzy małe sojusze (nazw niestety już nie pamietam). Później z tych trzech sojuszy powstało ArgoS, miasto szkoleniowe Argonautów, którym dowodziłem.

Niestety Jazon musial zaprzestać gry na jakiś czas tzw. Długa Nieobecność. Wtedy przeszedłem z powrotem do Argo i jako, że Kalais był zastępcą Jazona, przekazał mi dowodzenie. To były jedne z najtrudnijeszych czasów, gdyż bardzo wiele działo się na u4. Zaprzyjaźniłem się wtedy z Violet z SG1 (Star Gate). Ona pomogła mi opanować to wszystko i podtrzymać na duchu.

Gdy tylko Jazon wrócił do gry od razu przekazałem mu dowodzenie Argo, a sam służyłem jako Eponym Neos, prawa ręka dowódcy. Po zezłomowaniu mojej floty, podupadłem na duchu i musiałem sobie zrobić dłuższą przerwę. Konto straciłem, chyba z powodu przedawnienia na urlopie. Po jakimś czasie wróciłem na innym koncie jako Jayne Cobb, jeden z roztargnionych bohaterów serialu Firefly. Długo nie wytrzymałem jako gracz incognito, którego nikt nie znał oprócz paru osób w tym Malcolm'a Reynolds'a serialowego kapitana Firefly. Zmieniłem znów imię na Odyseusz, bo takiego mnie pamiętają na u4. Znowu w ruch poszła flota, ale niestety z przyczyn osobistych nie mogłem jej dopilnować i to był ten jedyny raz. S I K O R i kamfora to wykorzystali i strącili moje okręty, co spowodowało włączenie długiego urlopu. Za namową Rokity wróciłem i rozbudowywałem ekonomie oraz handlowałem surowcami. Do dzisiaj rozwijam powoli swoje budynki, bo do latania flotą nie mam już zapału jak kiedyś. Może jak kiedyś u4 się ożywi to wróca starzy wyjadacze i pokażą młokosom jak powinno się grać na ogame.

Starcia Tytanów Edytuj

ACS

koniec mojej floty

Więcej w Fandom

Losowa wiki