Fandom

Ogame Wiki

Oficerowie

418stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Oficerowie - kolejny, obok Komandora sposób na łatwy pieniądz, choć Komandor jest ułatwieniem w obsłudze konta to Oficerowie są ułatwieniem w grze. Oficerowie znacznie wzmacniają wykupujących ich graczy, dając takie bonusy jak: +10% wydobycia, +2 dodatkowe sloty, +2 poziomy tech. szpiegowskiej itp. Pomysł od samego początku stał się mocno kontrowersyjny i napotkał sprzeciw graczy. Twórcy gry nie zważając na zdanie samych zainteresowanych usługę wprowadzili, pokazując tym samym swój stosunek do graczy. Game Forge tłumaczy, że noob wyposażony w oficerów dalej jest noobem. Jednakże jeśli jeden gracz z Top zakupi pakiet Oficerów kolejni pójdą jego śladami ponieważ, nikt nie może sobie pozwolić na zbytnią przewagę wroga. Jasne stało się, iż mimo, że OGame jest darmową grą to aby móc odnośić w niej większe sukcesy trzeba będzie zainwestować pokaźne sumy PLN. Niestety nic nie wskazuje na to, iż Oficerowie to ostatni tego typu pomysł twórców. Jest natomiast wiele poszlak, iż takich usług będzie więcej, co wcale nie jest pomyślnym scenariuszem. Tak więc, na naszych oczach OGame staje się okrutnie komercyjną grą, przez co traci wiele swoich walorów takich jak np. równe szanse dla wszystkich.

Plany na przyszłośćEdytuj

Game Forge planuje wprowadzić następujące usługi:

Więcej w Fandom

Losowa wiki