Fandom

Ogame Wiki

Próby moonowe

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Próba moonowa (księżycowa).

Co to takiego ? Edytuj

Polega ona na umówionym wcześniej ataku, który ma na celu stworzenie szczątków. Za każde 100k latających surowców ze zniszczonej floty szansa na powstanie księżyca wynosi 1%. Lecz i tak może być maksymalnie 20% na stworzenie księżyca, niezależnie ile floty i jaką poślemy na próbę.

---Z kim mogę próbę zrobić ?--- Próbę taką można zrobić z każdym innym graczem.

---Co jest najlepsze do prób ?--- Najlepsze do prób są lekkie myśliwce, jednak wymagają silniejszej obrony na ich zniszczenie. Z tego powodu w próbach księżycowych często biorą też udział transportery i sondy szpiegowskie.

---Jakie są szanse na księżyc ?--- To już zależy od szczęścia. Niektórym udaje się już za pierwszym razem, a inni muszą poświecić wiele czasu i surowców aby zdobyć księżyc.

---Co można z nim robić ?--- Na księżycu buduje się 2 bardzo potrzebne budynki, których na planecie nie można budować. 1.Falanga czujników, za pomocą której możesz skanować przestrzeń kosmiczną w poszukiwaniu poruszających się w niej flot. Możesz wtedy tak skoordynować ataki, żeby zaatakować wrogą flotę w chwili zetknięcia się z planetą. 2.Teleporter, który pozwala na przemieszczanie floty miedzy galaktykami bez strat czasowych (pod warunkiem posiadania dwóch księżyców i zbudowania go na każdym z nich). Uwaga:Na księżycu NIE MOŻNA budować kopalni metalu i kryształu, syntezatora deuteru, elektrowni słonecznej i fuzyjnej, laboratoriów, magazynu rakiet, terraformera oraz fabryki nanitów.

Mam nadzieję że pomogłem. Edytuj

Podczas pisania tego krótkiego poradniczka, korzystałem z tych stron: źródło jest również parę innych, ale nie mogłem ich znaleźć

Jajeczek55

Więcej z Fandomu

Losowa wiki