Ogame Wiki

Przeciwrakieta

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Obrona
Przeciwrakieta
http://80.237.203.201/download/use/evolution/gebaeude/502.gif
Koszty
Metal: 8000
Kryształ: -
Deuter: 2000
Dane szczegółowe
Punkty strukturalne: 8000
Siła powłoki: 1
Siła ataku: 1
Wymagania
Silos rakietowy (Poziom 2)

Przeciwrakiety niszczą atakujące rakiety międzyplanetarne przeciwnika. Jedna przeciwrakieta niszczy jedną atakująca rakietę.

Przeciwrakiety dostępne są po wybudowaniu 2 lvl silosu rakietowego. Na każdy poziom silosu dostępne można zbudować maksymalnie 10 przeciwrakiet.

Budując przeciwrakiety, warto wziąć pod uwagę koszta i ilość obrony, jaką będą one ochraniać. Należy też pamiętać, że w przypadku zmasowanego ataku rakietowego (nierzadko z użyciem setek Rakiet międzyplanetarnych) prawdopodobnie żadna ich ilość nie uchroni obrony przed zniszczeniem, ale regularne odbudowywanie przeciwrakiet będzie znacznie zwiększać koszty poniesione przez graczy ostrzeliwujących planetę, co w rezultacie może ich zniechęcić co do dalszych ataków.

Poza odbudowywaniem przeciwrakiet oraz ew. utrudnianiem agresorom budowy kolejnych Rakiet międzyplanetarnych nie ma innego sposobu, aby bronić się przed atakami rakietowymi.

Więcej w Fandom