Fandom

Ogame Wiki

Rozwój protonów

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Proton to cząstka występująca w jądrach atomowych. Protony wykorzystuje się do uzbrajania ciężkiego sprzętu takiego jak działa protonowe montowane na kadłubie orbitalu protonowego.Edytuj

Niestety nikt co mnie dziwi nie zrobił dotąd strony na ten temat więc uznałem, że będe pierwszy :)Edytuj

Co się tyczy Rozwoju Protonów to nie znam się za bardzo, mogę jedynie przybliżyć kilka faktów:

- Aby rozwinąć protony na pierwszy poziom potrzeba 1mln deuteru (czego nie wymaga Rozwój Grawitonów) i 300 tys. energii (energia nie zostaje zużyta tylko użyta co znaczy, że potrzebna energia nie znika tylko jest potrzebna do badań).

- Rozwój protonów jest niezbędny do budowy najpotężniejszego obecnie statku kosmicznego - Orbitalu Protonowego. Na szczęście dla nieszczęśliwych nieposiadaczy energii i deuteru to badanie musi być tylko na pierwszym poziomie by zbudować Orbital.

- Ponadto Rozwój Protonów jest niezbędny do budowy obecnie najpotężniejszego systemu obronnego - Działa Protonowego, które niestety nie ma ikony więc w miejscu wyglądu Działa pokazuje się puste pole. Oczywiście jeśli chodzi o siłe obrony to Działo protonowe ma słabszą obrone niż Działo jonowe.

- Czas badania Rozwoju Portonów nie ważne na jaki poziom zawsze trwa dokładnie 5 sek.

- Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem. PS nie wiem, czy opłaca się badać tą technologię na wysokie poziomy, ale jeśli komuś zależy na dobrym miejscu w rankingu badań i stracie deuteru (który w przeciwieństwie do energii znika) to serdecznie zachęcam do dalszych badań :)

Więcej w Fandom

Losowa wiki