Fandom

Ogame Wiki

Sojusz Illuminati u66

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

DaneEdytuj

Pełna nazwa: Illuminati
Tag: $I$
Liczba członków(na dzien 4.04.10): 14

Rekrutacja: od 100k pkt

Data założenia: 2009-07-16 18:46:18

Oficjalna akademia: a$I$

Na dzień 4.04.10 w skład rady wchodzą:

  • Elendil
  • JuliuszCezar
  • Senny

Historia SojuszuEdytuj

Ogólnie to lubimy bardzo chłopców i nie wyobrażamy sobie aby w Polsce nie było związków homo-niewadomo. Lubimy się macać po pupciach zabawy figo fago, i zabawy lizakami :* A więc tak, wszystko zaczęło się 16 lipca 2009r o godzinie 18:46:18, gdy ja i Roki rozpoczeliśmy wspólną grę na tym uni. Założyłem wtedy sojusz, a Roki dołączył kilka minut po mnie. Na początku sojusz nazywał się Upiory Pierścienia[Nazgul], po nas do sojuszu dołączył gracz Beton, a następnie Prote bo był blisko i z zaproszenia przyszedł gracz Begerowa, który niestety już z nami nie gra:) Dalszej kolejności już nie pamiętam:) Sojusz się rozwijał szybko i prężnie w kilka dni skoczyliśmy w statach ponad 300 miejsc! Nadeszły pierwsze RW i pierwsze ACS'y. Rozwijaliśmy się szybko i prężnie, doszło do fuzji z sojuszem L.H( Ludzie Honoru). Niestety po pewnym incydencie dnia 20.08.2009 musieliśmy zmienić nazwę, bo juz takimi nie byliśmy. Musieliśmy zmienić nazwę, na okres przejściowy, przed wybraniemm nowej nazwy, nazwaliśmy się NoName[NNO]. Potem po kilku głosowaniach zmieniliśmy nazwę na Illuminati[$I$] Pierwsze ST, pierwsze moony:) I pierwsza wojna z sojuszem =*MP*=, wygraliśmy ją w ostatnich dniach:) Potem wojna z Poradnik[Poradnik] do którego dołaczył się sojusz =*MP*= i teraz my przegraliśmy w ostatnich dniach. Następnie dzieki prężnemu handlowi, prawdopodobnie pierwsza wybudowana gwiazdka została wybudowana właśnie w Naszym sojuszu... i strąciła (prawdopodobnie jako pierwsza ) 3 księżyce.

StatystykiEdytuj

Aktualne:Edytuj

Punkty:Edytuj

Miejsce: 49
Punkty: 2.678.330\

Średnia punktów: 191.309

Floty:Edytuj

Miejsce: 63

Punkty: 26.818
Średnia punktów: 1916

Badania:Edytuj

Miejsce: 69
Punkty: 1.723

Średnia punktów: 123

Najlepsze:
Edytuj

Najlepsze miejsce w rankingu:
35 z ilością punktów równą: 1770381
(dnia 2009-12-29)

Najlepsze miejsce w rankingu flot:
24 z ilością floty: 33220
(dnia 2009-12-17)

Najlepsze miejsce w rankingu badań
15 z punktami badań: 2469
(dnia 2009-12-3)

Więcej w Fandom

Losowa wiki