Fandom

Ogame Wiki

Sojusze

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja8 Udostępnij

Sojusz w OGame to drużyna składająca się z kilku czy nawet kilkunastu czy kilkudziesięciu osób. Pomagają sobie nawzajem, wspierają się itd. Sojusze mogą toczyć wojny między sobą lub się zaprzyjaźnić.

Sojusz jednak tworzyć moze nawet jedna osoba, jesli chce samotnie prowadzić regularną wojnę/wojny (por: Regulamin forum Wojny) lub uniknąć otrzymywania zaproszen do sojuszy, poszukujacych nowych graczy.

Jak stworzyć dobry sojusz? Edytuj

  • Sojusz najlepiej jest tworzyć z kilkoma znajomymi - mamy wtedy juz kilku członków którzy pomagają sobie nawzajem.
  • W pierwszej kolejności trzeba stworzyć stronę sojuszu. To przede wszystkim dzięki niej pozyskamy nowych członków. Strona powinna być w kolorach przyjaznych dla oczu. Przyda się także kilka obrazków. (Obrazki z własnego komputera można "wrzucić" na serwer. http://imageshack.us/ - to jeden z najbardziej znanych). Na takiej stronie mile widziane są różne kolory i ciekawy tekst.

Tutaj znajdziesz ciekawe Gify Kod kolorów (paleta kolorów) Oprócz tego na forum OGame.pl w dziale FAQ Sojusze znajdziecie tam wszystkie polecenia i pomoc jak zrobić stronę sojuszu tło itp..

  • Gdy już mamy stronę sojuszu - czas ustalić regulamin naszego zespołu.
  • Jeśli cierpimy na brak członków - wyznaczmy osobę która zajmie się reklamą. Ona zaś zrobi ową na forum OGame (http://board.ogame.pl) i będzie miała także za zadanie wysyłać wiadomości zachęcające do dołączenia do naszego sojuszu innym graczom.
  • Gdy już będziemy mieli kilkunastu członków - może okazać się, ze kilku jest nieaktywnych. Nie ma co trzymać takich by podwyższyć sobie pozycje w statystykach - one nie są ważne. Najważniejsze jest to jak gracze współpracują ze sobą. Jeśli członek jest w sojuszu tylko po to by mieć TAG koło ksywki w galaktyce - najlepiej go wyrzucić - takiego zaś który jest bardzo aktywny - należy nagrodzić.
  • Jeśli mamy już kilku lepszych członków możemy pokusić się o wojnę, jednak pamiętaj, że w sojuszu są też słabsi gracze, którzy w przypadku takiej wojny mogą stać się farmą - daje nam to nieograniczone możliwości w atakowaniu wrogów - pozwala sojuszowi szybko piąć się do góry - zwłaszcza kiedy został wprowadzony ACS.
  • Kiedy twój sojusz ma już dużo członków, wówczas postaw na ich jakość. Możesz stworzyć akademię dla swojego sojuszu. Aby ją stworzyć musisz mieć zaufaną osobę, która ją poprowadzi, najlepiej aktywną, z która masz dobry kontakt. Taka osoba będzie musiała odejść z sojuszu i stworzyć nowy. W takim przypadku trzeba zastanowić się nad nazwą akademii. Najczęściej gdy twój sojuszu nosi nazwę "XXX", to wówczas akademie nazywa się "Akademia XXX", a jeśli TAG twojego sojuszu to "YYY", to najczęściej akademia ma TAG "AYYY". Wówczas każdy widzi, że twój sojusz posiada akademię i jest nią właśnie ten sojusz, który tworzy zaufana ci osoba. Dalej trzeba wszystko robić wg poleceń będących wyżej. Najlepiej dać niski próg przyjęć do akademii, gdyż wówczas więcej chętnych do niej dołączy, a podwyższyć próg rekrutacji w sojuszu głównym, gdyż wówczas w sojuszu głównym pragniemy widzieć lepszych graczy. Mając już akademię, możesz słabszych graczy z sojuszu głównego przenieść do akademii.
  • Pamiętaj! Prestiż rośnie z czasem, więc staraj się nie zmieniać za często nazwy Twojego sojuszu .

Więcej w Fandom

Losowa wiki