FANDOM

Początek przygody z OGame Edytuj

  • 11 maja 2005 roku zarejestrowałem się na Universum 4

Wkręcił mnie kumpel mojego współlokatora w akademiku :)

Sojusze Edytuj

OGame.pl

OGame.org

  • SDI (u6) - pograłem kilka miesięcy i oddałem konto dla K14

Moja Historia Edytuj

Swoją historię na Universum 4 rozpoczęłem 11 maja 2005 roku pod nickiem Matt. Przez pierwszy miesiąc byłem "samotnym jeźdzcem" i poznawałem zakamarki OGame. Po tym miesiącu wiedziałem juz co to znaczy napadać, robić FS, zawarłem pierwsze znajomości i wstąpiłem do sojuszu PL zostając zaproszony przez Riddicka. I grałem sobie spokojnie w PL aż do momentu kiedy pierwszy raz zostałem zaatakowany przez gracza Tarkin Inside You z sojuszu Gemmera. Jednak udało mi się nie dopuścić do tego ataku poprzez wysłanie bardzo miłej wiadomosci do Tarkina. Do tej pory ją pamietam, a brzmiała ona "Niestety nie ma po co lecieć, tylko zmarnowałeś deuter". Niedługo po tym został pierwszą osobą z U4 którą umieściłem na liście gadu-gadu :)

Wszystko było super pięknie do pierwszej utraty floty. Pierwszym moim oprawcą został Stopi z RoH. Moja flotka składała się wtedy z kilkudziesięciu DT, kilkuset LM, 17 OW i ok. 25 recyklerów. Zostałem zezłomowany i troszke się zmartwiłem. Na około tygodnia czasu przeszła mi chęć grania w OGame :( Jednak wróciłem do gry z wielkim postanowieniem odegrania się na Stopim. Pomyślałem sobie - Tarkin :) Może on mi pomoże ?

Zgłosiłem się do niego i przedstawiłem sytuację. Okazało się że sojusz, do którego należał Tarkim - Gemmera, jest w stanie wojny z RoH i nadarza się okazja do zezłomowania Stopiego. Tarkin się zgodził mi pomóc. Okazało się, że Stopi posiada na swojej planecie bunkier, za którym chował swoją flotkę i nie robił FS na noc. Wykorzystaliśmy ten fakt i pewnej nocy przeprowadziliśmy akcję. Tarkin puścił flotkę, a ja RMP, które skasowały sytemy obronne :) Stopi został zezłomowany, a ja cieszyłem się z zemsty jak dziecko. W tym momencie postanowiłem poważniej podejść do gry na OGame. Po kilku miesiącach rozwijania się, farmienia i złomowania niewielkich flotek sojusz PL się rozpadł i ponownie zostałem "wolnym strzelcem". Postanowiłem stworzyć swój własny sojusz. Jako, że jestem fanem horrorów, to nazwałem go Malevolence i nadałem mu tag [MLV]. W tym momencie udało mi się namówić mojego brata i sąsiada z bloku na grę w OGame :) Zostali oni pierwszymi członkami MLV. Od tego momentu postanowiłem rozwijać flotę i grać żeby być jednym z najlepszych.

Jednak brakowało mi jednej rzeczy, którą bardzo chciałem mieć - księżyca. Porozmawiałem z Tarkinem i skierował mnie on do Yimova, kolejnego członka Gemmery. Ustaliliśmy, że wymienimy się probami na moona i tak uczyniliśmy. Wysłaliśmy na siebie po 54 OW i czekaliśmy na rezultat. Flota Yimova doleciała i w tym momencie nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Pierwsza moja próba i odrazu księżyc (7615 km średnicy). Cieszyłem się jak malutkie dziecko :) Niestety dla Yimova księżyc nie powstał. W tym momencie moja gra stała się łatwiejsza. Wiedziałem, że mogę spokojnie iśc spać nie martwiąc się o flotę.

Po dłuższym czasie istnienia MLV nadszedł czas na fuzję. Połączylismy się z DOSKK, Protoss i Vallhallą. Nowo utworzony sojusz postanowiliśmy nazwać Deliverance, w skrócie DLV. Zostałem założycielem sojuszu oraz członkiem Rady Sojuszu. Podczas gry w DLV poznałem bardzo dużo nowych ludzi, nie tylko członków sojuszu. Poznałem Foxa vel Bashira, Telma, Jawę, Sokara, Jerry'ego i naprawdę wielu innych graczy z najwyższej pólki.

Gram do tej pory, DLV sie rozwija, a ja zmieniłem nick na The Engineer. Jako ciekawostkę podam, że od czasu zezłomowania mnie przez Stopiego nie straciłem juz więcej flotki. Za to sam niszcze inne :D

Moje najlepsze RW Edytuj

Starcia Tytanów U4

Normalne RW

  • [Inkasent] Xero G vs. [DLV] The Engineer - 107.8 % (broniłem się)
  • [DLV] The Engineer vs. [WTC] matsuga - 83.2%
  • [DLV] The Engineer vs. [a.HT] W W West - 103%
  • [DLV] The Engineer vs. [WCT] Szmurot - 134%

Na Forum Ogame Edytuj

Zarejestrowałem się: 12 maja 2005 roku

Moj nick: The Engineer
Obecny avatar:
http://board.ogame.pl/images/avatars/avatar-58213.gif
Obecna sygnaturka:
http://img86.imageshack.us/img86/1865/1844351185rs.gif

Ciekawostki Edytuj

Stworzyłem skina do ogame, który nazywa się Digital Redemption. Powstał on w dwóch wersjach. I wersja jest podstawowa i posiada zmienione kolory poszczególnych misji, budynki, flote i ogolną stylistyke. II wersja posiada wszystko to co wersja I, ale dodatkowo w misjach widac dokladny skład floty i transportowanych surowców.

Oba skiny dostępne są on-line pod:
I wersja: http://matpan.ovh.org/digital/
II wersja: http://matpan.ovh.org/digital%202.0/

Zyczę miłego użytkowania skórki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki