Fandom

Ogame Wiki

Triada

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Triada to jeden z najstarszych sojuszy istniejących na Universum 5 polskiego OGame.

TRIADA zostala zalozona 07-03-2005, powstala w wyniku fuzji trzech wielkich sojuszy - dzis nazywanych rodami. Trzy wielkei rody ktore staly sie filarami istniejacej do dzis dnia Triady to - Eterlord, PPL i TSS. Zalozycielem i glowa rodu Eterlord byl Bismarck, Imperatorem rodu TSS byl Mag - dzis tytuowany jako Lord Mag, przywodca wielkiego rodu PPL byl Mis23.

Niewielu dzis graczy, moze pamietac nastepujace obwieszczenie Solbakkena, prawej reki Bismarcka Imperatora rodu Eterlord: Niedlugo zajda znaczne zmiany w funkcjonowaniu sojuszu. Wladze ETERLORD postanowily zaciesnic stosunki z sojusznikami (PPL i TSS). Niebawem powstanie potęzny organizm , którym bedzie unia 3 sojuszy oznaczajaca scisła współpracę militarną, handlową i organizacyjną. Nowy organizm bedzie nosil nazwe TRIADA.

W niedlugim czasie po tym obwieszczeniu doszlo do polaczenia wspomnianych trzech znamienitych rodow, ktore to stworzylo istniejaca dzis Triade.

W pierszych tygodniach swego istnienia, Triada liczyla ponad 300 czlonkow, byla we wladaniu trojki Imperatorow, wczesniejszych glow rodow ktore to, poprzez polaczenie sie utworzyly Triade. Wspomniec nalezy ze do dzis dnia, nieprzerwanie wlada Triada dwoch Imperatorow - Lord Mag oraz Solbakken.

Dnia 10-04-2005 do juz istniejacej TRIADY dolaczyl sojusz IN4.

Pierwsza nasza wojna byl konflikt: MILF, RIOD, SPA, TRIADA vs. KAPRALE, ANGELS, CSG. Wojna wybuchla 21-04-2005, TRIADA do tej wojny dolaczyla sie 23-04-2005 - wplyw na to mialo wiele czynnikow, jednak najwazniejszym z nich bylo to iz do tej wojny wlaczyl sie nasz odwieczny wrog - sojusz ANGELS. W owych dniach stanowisko Triady publicznie oglosil owczesny dyplomata Triady Ventrue: Wyslany przez Ventr: Sob Kwi 23, 2005 11:08 am Temat postu:

W zaistnialej sytuacji TRIADA nie pozostanie obojetna na ataki na swoich sojusznikow. Oczywiscie stajemy po stronie MILF, RIOD i SPA. TRIADA zyczy milego zbierania. Wszyscy z reckami obok ANGELS i KAPRALE troche sobie pozbieraja. Ventrue Glowny Dyplomata sojuszu TRIADA

Wojna trwala 7 dni nie przynoszac jakiegos konkretnego rozstrzygniecia.

Na dzis dzien z naszych odwiecznych wrogow pozostal tylko sojusz Shen z ktorym to, wraz z czerwonymi bracmi z LSD toczymy nieprzerwany boj.

Wiecej o sojuszu: http://triada.angrenost.org

Więcej w Fandom

Losowa wiki