Fandom

Ogame Wiki

Wyrzutnia rakiet

416stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Obrona
Wyrzutnia rakiet (WR)
http://80.237.203.201/download/use/evolution/gebaeude/401.gif
Koszty
Metal: 2000
Kryształ: -
Deuter: -
Dane szczegółowe
Punkty strukturalne: 2000
Siła powłoki: 20
Siła ataku: 80
Wymagania
Stocznia (Poziom 1)

Wyrzutnia rakiet to prosta i korzystna cenowo możliwość obrony. Ponieważ przedstawia ona kolejny etap rozwoju zwykłych dział balistycznych, nie wymaga już udoskonalania. Jej niewielkie koszty uzasadniają jej użycie przeciw małym flotom, jednak z czasem traci ona na znaczeniu. Później zostanie ona użyta jako - mięso armatnie- z tyłu większych dział. Systemy obronne deaktywują się od razu po ich mocnym uszkodzeniu. Po bitwie szanse wynoszą do 70%, że naruszone systemy znowu doprowadzą się do należytego stanu.

Właściwości i zastosowanie Edytuj

Wyrzutnia rakiet to typowe mięso armatnie - budowane masowo przez graczy tylko po to by wroga flota miała w co strzelać i nie niszczyć lepszej obrony. Jednak ze względu na to iż Krążowniki posiadają szybkie działa na Wyrzutnie rakiet lepiej w tej roli sprawdzają się Lekkie działa laserowe. Warto jednak posiadać takze i Wyrzutnie rakiet, chociażby ze względu na to iż:

- są one bardzo szybko dostępne na początku gry, szybciej nawet, niż pierwsze myśliwce

- kosztują nieco mniej, co nie jest bez znaczenia przy ew. stratach w obronie,

- najlepiej nadają się jako zabezpieczenie przed atakami z użyciem Niszczycieli.

Popularność Wyrzutni rakiet bierze się przede wszystkim z ich ceny - aby je budowac wystarczy sam metal. Z tego powodu niektórzy gracze, którzy posiadają nadmiar tego surowca wydają go na wyrzutnie, chroniąc w ten sposób swoje planety i flotę przed napadami.

Podobnie jak Lekkie działa laserowe, Wyrzutnie rakiet są w stanie wyrządzić duże straty każdej flocie o podobnej warotści cenowej, pod warunkiem, że przeciwnik nie posiada zbyt wielu Krążowników. Wyrzutnie są bezużyteczne przeciwko Gwiazdom Śmierci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki